Corn Crazy
Michael melawat Dr. Sarah untuk jari kakinya yang bengkok. Robyn ada ketuat besar di kakinya dan berharap Dr. Brad boleh memotongnya. Richard berjumpa Dr. Ebonie untuk masalah yang berkaitan dengan ibu jari kakinya yang hilang.