Amputation Situation
Anna mempunyai ibu jari kaki terpanjang yang pernah dilihat oleh Dr. Brad. Russell melawat Dr. Ebonie dengan kaki yang kelihatan seperti telapuk. Patty kehilangan sebahagian besar kakinya dalam amputasi yang melampau, dan dia memerlukan bantuan Dr. Sarah.