Melted Candle Wax Feet
Cindy terdesak untuk Dr. Brad memperbaiki kakinya yang dempak dan kembali bermain ski. Gregory ada luka terbuka di kedua-dua kaki dan berharap Dr. Ebonie boleh menyembuhkannya. Kaki Glen terbelah di tengah, dan Dr. Brad mahu melegakan kesakitannya.