Alligator Feet
Dr. Vincent hadapi pembedahan lapan jam untuk kes terburuk kaki jengket yang pernah dilihatnya. Kaki wanita ini yang bengkok memberi Dr. Schaeffer kejutan apabila dia membuka kasutnya, dan seorang lelaki berjari kaki melengkung lalui pembedahan mencabar.