Dr. Vincent lakukan pembedahan halus semasa merawat kanak-kanak yang dilahirkan dengan 12 jari kaki. Dr. Schaeffer bertemu nudis dengan kaki yang pelik, dan keadaan jadi tegang semasa prosedur pembinaan semula kaki apabila pesakit terjaga semasa dibedah.