ET Fingers
Dr. Vincent cuba untuk menyelamatkan jari kaki besar seorang lelaki. Dr. Schaeffer sibuk merawat seorang budak lelaki dengan tuntutan besar dan seorang lelaki dengan jari kaki yang sangat panjang.