Fluffy's Last Stand
Seorang ibu dan anaknya sedih sebab kucingnya, Missy nak bunuh seekor lagi kucing mereka, Fluffy. Manakala, seekor kucing tortie bernama Candy buli budak sembilan tahun sebab dia nakal.