Posey the Terror
Jackson terima cakaran ganas seekor kucing bermasalah yang ancam keluarga yang bakal timang cahaya mata. Dia juga jumpa Skinny, Cole dan Marmalade, tiga ekor kucing dengan perjalanan unik masing-masing.