Pee Battle
Jackson bantu kucing seorang ibu dan anaknya yang buang air bersepah-sepah sampai rosakkan perabot dan hubungan mereka. Cat Daddy hubungi Cat From Heaven Ziggy, yang tahu bantuan kecemasan.