Breaking Bonds
Keluarga Ybarra bangun dan menemui anak mereka Jacob dan sahabatnya Sabion, maut ditembak. Pembunuhan itu menggemparkan dua pekan kecil Texas, tetapi tragedi itu bertambah buruk apabila masyarakat mengetahui pembunuhnya.