Killing a Champion
Pelajar jurusan dram Robert Champion tiba-tiba maut di belakang bas pancaragam A&M Florida, membingungkan pihak berkuasa. Bedah siasat menunjukkan khianat, yang membawa kepada penyiasatan yang mendedahkan rahsia kotor salah satu pancaragam Amerika.