Delaying Charges
Apabila polis menemui seorang bekas pesorak dibakar di dalam keretanya, mereka melancarkan penyiasatan yang dipenuhi khabar angin tentang rasuah dan penyorokan jenayah. Beberapa dekad kemudian, orang tersayang masih mencari jawapan.