Locker Room Secret
Apabila jurulatih Harlem Globetrotters, Tom Bashline dibunuh, bandar Frederick, Colorado, terkedu. Detektif menyoal tunangnya, anak lelakinya dan suspek pecah rumah. Apabila siasatan semakin mendalam, rahsia tentang selebriti tempatan itu muncul.