Something Happened to Her
Riley Crossman, pelajar sekolah menengah yang popular, hilang, mencetuskan pencarian yang panik di seluruh negeri. Penyiasat menemui mayatnya dan mereka sibuk apabila pelajar dan penduduk Berkeley Springs menjadi suspek dalam pembunuhan kejam ini.