Solving the Unsolvable
Apabila Robin Baxter ditemui mati terapung di Sungai Ohio, seluruh bandar New Albany, Indiana, bersatu untuk mencari siapa yang bertanggungjawab. Ia mengambil masa lebih 20 tahun untuk memusnahkan suspek sebelum petunjuk sukar difahami ditemui.