Reconnecting with Todos Santos
Pasangan Vancouver yang melawat Todos Santos semasa mereka bercinta mahu berpindah ke tempat di mana mereka jatuh cinta. Keutamaan utama mereka adalah dekat dengan pantai yang boleh berenang untuk empat anak aktif mereka yang sukakan lautan.