Building a New Life in Cabo San Lucas
Pasangan Indiana yang suka berseronok berpindah ke Cabo San Lucas untuk meluangkan lebih masa bersama di pantai. Mereka berharap dapat mencari rumah moden yang serba lengkap dengan kolam renang, pemandangan laut dan ruang untuk dikunjungi oleh syarikat.