Working Out in Cabo San Lucas
Pasangan yang meminati kecergasan dari Colorado ingin membuang salji untuk rumah berhampiran pantai di Cabo San Lucas. Dia mahukan kondo sedia untuk didiami dengan banyak kemudahan, sementara pasangannya bimbang untuk mematuhi belanjawan mereka.