Held at Gunpoint
Kejar-mengejar membawa seorang suspek bersenjata dan penemuan dalam keretanya. Pegawai Dusty Jansky bertindak balas kepada panggilan kecemasan mengenai seekor rakun rabies dan lelaki dengan waran ditangkap dalam air yang berbahaya.