Blood, Footprints and Lies
Apabila seorang pemburu mencurigakan tertangkap menipu, Pegawai Preston Whisenhunt menyertai pengesan K9 untuk cari bukti. Dua lelaki meletakkan kenderaan secara tidak sah di dasar sungai dan warden menyiasat bot yang mungkin telah dicuri.