A Wanted Man
Apabila seorang pemancing melarikan diri dari pemeriksaan rutin, kisahnya mendedahkan satu rahsia. Pegawai Jamal Allen dan Josh Sako terlibat dengan buaya yang hidup terlalu dekat dengan manusia dan Pegawai Mike Boone bertindak pada pemburu rusa eksotik.