The Dancer and the Destroyer
Amish meneroka akar Shaivisme melalui Saiva Agamas yang tidak diterbitkan dan asal usul Shiva sebagai Nataraja - Dewa Tarian dan hubungannya dengan kosmos. Terokai Ardhanarishwar, bentuk androgini komposit Shiva dan banyak lagi.