That Which Is Not
Amish meneroka ikatan mendalam dan ajaib Shiva dengan Pergunungan Himalaya dan asal usul yogi pertama, Adiyogi. Ketahui sebab Shiva disembah sebagai lingam, perihal anak-anaknya, kisah kejadian mereka dan banyak lagi.