Trail of Fear
Mayat seorang wanita berusia 74 tahun ditemui dipukul hingga mati. Penemuan mengerikan itu menggemparkan seluruh masyarakat, dan kecurigaan dan paranoia berleluasa. Kemudian seorang gadis muda hilang, dan kesnya mendedahkan rahsia yang lama tersembunyi.