Trail of Frozen Tears
Rosie Davenport yang cantik ditemui dibunuh secara kejam di sebuah rumah yang ditinggalkan, keadaan kematiannya sangat serupa dengan pembunuhan Malissa Thomas berusia 13 tahun yang tidak dapat diselesaikan setahun sebelumnya.