Killer Night Out
Pembantu jururawat yang pintar dan cantik Janean Brown ditemui mati di parit saliran, lehernya dipotong begitu dalam sehingga hampir dipenggal. Penyiasatan mendedahkan kisah lebih gelap tentang malam dia meninggal daripada yang dibayangkan oleh sesiapa.