Biz Kids: 8 Little Bakers Go to Market
Valerie Bertinelli dan Duff Goldman memberi tugas kepada pembuat kek untuk membuat kek cawan dengan perisa popular. Kemudian, setiap pembuat kek berpasangan dengan jiran mereka untuk membuat kek cawan baru yang akan meramalkan perisa popular akan datang.