Biz Kids: Interview with a Baker
Valerie Bertinelli dan Duff Goldman mengadakan temu bual untuk dua ketua pasukan yang akan menetapkan perisa dalam cabaran kek paf krim. Pembuat kek dengan perisa yang sama bertanding untuk dinilai.