Biz Kids: Smashing Success
Perniagaan yang berjaya menarik perhatian orang ramai dengan produk unik atau sentuhan baru pada perkara biasa. Duff Goldman dan Valerie Bertinelli mencabar usahawan kek menarik pelanggan mereka dengan menggabungkan dua hidangan manis.