Returning Home to Michigan
Seorang pembeli pulang dan ingin membeli sebuah rumah besar yang sesuai dengan selera mewahnya di pinggir bandar Michigan yang bergaya. Dia membawa rakannya untuk membantu, tetapi rakannya fikir kemahuan dan kemampuannya adalah berbeza.