Milwaukee Homecoming
Seorang ahli perniagaan dalam bidang pembinaan ingin berpindah kembali ke kampung halamannya di Milwaukee. Dia mencari kondo pusat bandar dengan daya tarikan vintaj yang juga merupakan pelaburan kukuh.