Buying Not Building in Louisiana
Dua jururawat mahu membeli rumah daripada membina sendiri di Louisiana. Si suami fikir mereka akan mendapat lebih banyak ruang jika mereka mencari sesuatu yang lebih lama, tetapi si isteri sukar melupakan rumah baru yang sepatutnya mereka miliki.