A Permanent Home in Atlanta
Selepas sering berpindah untuk kerja, pasangan ini mahukan rumah tetap untuk anak-anak di kawasan Atlanta. Isteri sanggup berbelanja besar untuk rumah baru, tapi suami merasakan berjimat dengan rumah yang perlu dibaiki akan menjimatkan wang.