Town or Country in Vermont
Dua imigran bekerja keras merealisasikan impian mereka untuk memiliki rumah di Burlington, Vermont. Sasha mahu rumah di luar bandar yang lebih luas dan privasi, manakala Inna inginkan rumah berhampiran bandar yang selesa dan moden.