Suburban Dreams in New Jersey
Sepasang suami isteri mahu meninggalkan Bandar Raya New York yang mahal untuk ruang kelegaan di pinggir bandar New Jersey. Si isteri fikir rumah sederhana, satu tingkat paling sesuai untuk mereka, tetapi si suami mahu rumah Craftsman yang luas.