The Finer Side of Valencia
Ekspatriat Afrika Selatan di luar negara ingin beli hartanah di Valencia, Sepanyol yang cerah. Mereka telah nikmati gaya hidup berpindah-randah selama 20 tahun, jadi keputusan mereka untuk akhirnya menetap mungkin bermakna mereka perlu berkorban sedikit.