Tight Space or Tight Finances in Ho Chi Minh City, Vietnam
Pekerjaan impian mendorong keluarga empat orang untuk meninggalkan California dan memulakan hidup baharu di Bandar Raya Ho Chi Minh, Vietnam. Dengan peralihan kepada pendapatan tunggal, mereka perlu membuat keputusan penting.