Arizona House Flippers Seek R&R in Costa Rica
Ingin berehat lepas penat bekerja, sebuah keluarga dari Arizona mencari ketenangan di hutan Ojochal, Costa Rica. Mereka mencari rumah yang boleh disewakan untuk kurangkan kos, tetapi dalam pasaran yang semakin berkembang, harganya mungkin terlalu mahal.