Ancient Evil
Hans melawat Mystery Hill berkali-kali sepanjang kerjaya penuh sejarahnya, namun dia enggan membincangkan kebenaran yang terkubur di situ. Pasukan itu meneroka New Hampshire bagi mengetahui sebab dia jauhkan keluarganya dari puncak bukit berhantu.