Phantom Hand
Pada tahun 1963, satu keluarga di Cleveland yang ketakutan memanggil Hans Holzer selepas menyaksikan tangan hantu mencabut paku dan membuka pintu perangkap. Pasukan itu ke Ohio, petunjuk menyeramkan membawa mereka ke sumber yang mengejutkan.