You Don't Complete Me
Sepuluh tahun berlalu sejak pasangan ini berpindah ke rumah dengan susun atur tidak masuk akal, dia mulakan projek pengubahsuaian yang mustahil diselesaikan. Jasmine akan reka semula susun atur, menggandakan saiz dapur mereka dan mencipta suasana pantai.