He Said She Said...Call Jasmine
Pasangan ini kini tinggal di rumah berlubang selepas si suami buat perobohan tanpa rancangan. Jasmine berdepan pelan lantai paling mencabar dan merancang idea luar biasa untuk buka ruang rumah tidak masuk akal dengan suasana California moden dan terang.