Midcentury Mishap
Selepas kerugian banyak wang kepada kontraktor licik, seorang lelaki bujang akhirnya bersedia mempercayai seorang profesional lagi dengan rumah kekal bergaya 60-an. Jasmine mahu mencipta reka bentuk sempurna menampilkan masa lalu rumah yang menawan itu.