Mother Nature Bites Back
Penghias kek, artis gula dan pakar ukiran labu bertarung ketika mereka membuat hiasan boleh dimakan yang bertemakan Halloween. Pasukan terakhir yang menakutkan pasukan lain akan membawa pulang hadiah wang tunai hebat.