Classic Halloween Horrors
Jonathan Bennett mengalu-alukan empat pasukan ke pusingan pertama dua pusingan kelayakan. Setiap pasukan artis kek, gula dan labu mesti cipta raksasa dari tempoh sejarah tertentu sebelum Shinmin Li dan Aarti Sequeira menentukan pasukan mana tersingkir.