Monster Trick-or-Treat
Jonathan Bennett mencabar pasukan menunjukkan kekacauan yang berlaku apabila raksasa bermain helah atau habuan. Setiap pasukan mesti tonjolkan kemahiran ukiran labu mereka untuk mengelakkan Shinmin Li dan Aarti Sequeira menghantar mereka pulang.