Chef's Night Out
Guy Fieri mengalu-alukan cef Maneet Chauhan, Vivek Deora, Michael Voltaggio dan Jet Tila ke Flavortown Lounge. Cef-cef kompetitif ini bertanding dalam pertandingan memasak sandwic keju panggang satu tangan dan tunjuk pengetahuan makanan dalam ujian Guy-Q.