Game Day Game Night
Pelakon ikonik Vivica A. Fox menyertai penyampai Fox NFL Charissa Thompson dan Jay Glazer dalam satu siri permainan makanan epik Guy Fieri! Legenda NFL dan juara Super Bowl Andrew Whitworth bersaing dalam cabaran yang belum pernah dihadapinya.