Smells Like Team Spirit
Penyanyi legenda Carnie Wilson membawa hadiah kek ke Flavortown Lounge Guy Fieri! Dia menyertai personaliti Ross Mathews dan DJ tWitch untuk siri cabaran tidak masuk akal yang mengumpul wang untuk amal ketika mereka berusaha membawa pulang kuali emas!