Chandelier/Interactive Pub Curios
Penjual barangan antik bersaing mencari candelier yang akan menjadi hiasan utama di anjung tangga rumah zaman Edward yang baru diubah suai. Mereka juga mencari barang hiasan yang sesuai dan menghiburkan tetamu di salah satu bar tertua dalam negara.